We're both looking for something,we've been afraid to find.It's easier to be broken It's easier to hide Looking at you, holding my breath.

Jag kom just hem det fanns saker som gjorde det svårt att hålla ut
och kämpa emot.Men jag kom på en underbar att jag alltid vänder
mig utåt i bloggen när jag är ledsen och det är underbart.
Jag ska plugga som en tok, kommer nog inte orka med skolan
imorgon tyvärr men jag ska göra det bästa av situationen för att
göra det bäst för mig.


uppmuntrings kur.

fin reservmobil, not. Min är tyvärr på lagning.

Peace, nu ska jag vila sen blir det plugg.

Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0