you will never forget me - J.R

Usch, det kalla vädret och den otroligt varma och mysiga sängen gör
att jag bara vill stanna hemma. Men åter till stressiga veckor, mycket plugg
tidiga uppstigningar och slit helt enkelt. Jag gillar varken ordet eller dess betydelse.
Nu ska jag springa iväg, men först dagens outfit som består av en rosa mjukis dress
för vädrets skull.



Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

lägg ut lite sommar bilder på dig=D!<3

2008-11-03 - 14:19:03
Skrivet av: Anonym

KAN DU SLUTA MED DIN FULA JÄVLA POSE? DEN ÄR IRRITERANDE OCH DU ÄR FJORTIS! GE DIG! FY USCH...

2008-11-03 - 16:43:29
Skrivet av: viktor

till anonym, jag hoppas ditt anus får tänder och äter upp dig din glappkäftade jävel

2008-11-03 - 17:57:33
Skrivet av: Hanna

Nu får alla ta och ge sig med sina kommentarer om att du är en fjortis och allt! Om dom inte gillar din blogg och dina bilder behöver dom ju inte kolla alls!!?

2008-11-03 - 19:37:29
Skrivet av: amanda

hej, vars hittade du din såna mjukisdress:)?

2008-11-04 - 15:45:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0