You're still a part of everything i do all beacuse of the payback time.

Jag vaknade för en stund sen, jag ligger i med sovningen om man säger så.
Somnade inte så jätte sent i går heller. Försökte hålla ögonen vaken till
"She's the man" Men lyckades tyvärr inte. Kvällen kommer bestå av ett saw
maraton med eller utan sällskap.Jag valde bort det igår för att jag var rädd,hehe.
Ni som känner mig vet hur det är att se skräckfilm med mig.
Hade tänkt städa hela huset åt pappa nu, killar är inte bra på att städa.
Iallafall inte min pappa, så det här är min tjänst för en chipspåse ;)



Xoxo/F

Skrivet av: :)

hej! tänkte bara undra angående ditt löshår.. hur har du satt fast ditt, hur länge tog det och vars beställde du det? :)

2008-11-25 - 16:25:05
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Jag limmar och härdar sedan fast det med en locktång. Eftersom det är min moster och hon är utbildad frisör så tar det inte länge. Ca 40 min!

www.afrocare.se

2008-11-25 - 16:28:25
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: j

hej här blir vi sur, JAg tyckte det var lejt att ni hedde ut det typ samtidigt

2008-11-25 - 17:13:45
Skrivet av: carro

coldplay<3

2008-11-25 - 18:40:31
Blogg: http://carrohedells.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0