Egentligen är du inte kär i mig, och egentligen är det okej med mig. För jag blir aldrig kär i någon,sånt där är slöseri med tid. Ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på.

Nu är jag riktigt förbannad,arg och besviken. Det finns
inget ord jag kan sätta på hur  mycket jag hatar skitsnack.
Och speciellt när det kommer från en person man delat
en fin tid med och kärlek. Hur kunde min kärlek till dig plötsligt
vända sig till hat? och du säger att jag aldrig visat den hära sidan
för dig tidigare.Men är det så konstig, vi var världen lyckligaste.
Åtminstonde jag, och det uppkom aldrig något sånt här under
tiden vi var tillsammans, trodde jag iallafall. Jag förstår inte hur du
kan ha samvete att gå runt och säga att jag fortfarande är kär i dig,
att jag ringer och smsar dig. Inget av det är sant, jag har glömt dig.
Kommit över dig och ser dig inte annat än som min vän. Det är som
att du inte vill att jag ska glömma dig, som att du vill att jag ska vara
olyckligt förälskad och trånandes efter dig. Men den tiden är över för
längesen. Jag hoppas du förstår och tar lärdom av det jag skriver.
Jag tillhör inte ditt liv,du inte mitt och du och jag är ingenting.
Det kanske är onödigt att vara ovänner, men jag ser ingen annan lösning.
Du säger att du inte kan vara vän med mig, och visst om du inte kan klara av
en sån simpel sak så får jag ta det kastet. Fokusera på det du har just nu
din tjej,ditt liv och allt runt omkring bortsett från mig. Och säg vad du vill men
aldrig mer mitt namn. Nu ska jag gå och se tv, inte låta en idiot förstöra min kväll.
Hade tänkt poppa popcorn,göra dipp och dricka juice.



Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

han tror seriöst du är kär i han, därför går han och säger det till folk, att du bönar och ber efter han men egentligen är det tvärtom, du bryr dig inte om han längre, och det är det som bekymmrar han, han vill inte att du ska glömma han, han vill ha någon som är kär i han medans han har en tjej, för det har han aldrig haft förut. han är bara för mycket!

2008-10-07 - 20:18:03
Skrivet av: *

vemfan är han?!

2008-10-07 - 20:40:03
Skrivet av: Någon som vet.

Bry dig inte om en sån skit sak. Strunta i vad alla tycker eller tror, det viktigaste är att du vet själv och gör det du känner. Låt killen gå runt och säga till folk att du fortfarande är kär i han men låt han aldrig få dig att tvivla på dig själv eller dina känslor. Du är värd mycket bättre än honom och han försöker bara hålla kvar dig. Hoppas att allt löser sig för dig, och låt aldrig folk trycka ner dig för den du är. Du är vacker, smart och en otroligt begåvad tjej. Keep up tha good work:) Puss!

2008-10-07 - 22:14:45
Skrivet av: någon som vet mer än du.

Hur vet du ens att han har sagt sånt? Han har inte ens gjort de och varför göra så stor sak av de hela, varför inte bara glömma honom han har ju glömt dig, eftersom han inte pratar med dig eller nått? Du säger att du redan glömt honom men ändå skriver du om honom på bloggen? Ja, fundera på de.

2008-10-08 - 11:50:57
Skrivet av: Felice

Eftersom jag har hört det från mycket säkra "källor" om man får kalla det så, jo jag skriver för att jag själv inte kan säga till han, för att jag och han inte har kontakt längre, och det gör mig ingenting. Utan jag var arg igår och ville få det ur mig, och "någon som vet mer än du" om du nu vet mer än jag varför är du så rädd att namnge dig sig i riktigt namn, är du rädd för att det du tror vara sanning i själva värket är en lögn. Okej han har glömt mig, och jag har glömt honom också, men om du vore i min situation och fick höra att ditt ex går runt och snackar skit hade inte du blivit arg? eftersom han gjort det förrut och har erkänt det, så antagligen tror jag det denna gång med.

2008-10-08 - 14:56:43
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: linnsofia

Felice gumman, extremt omogna killar som är osäkra väljer att ta denna väg. LÅT INTE DE TRYCKAS NER I HALSEN PÅ DIG! du är ung, lev livet för det är nu! du kan inte gå bak i tiden och ändra saker men du kan göra som jag, lev för stunden skratta åt tiden som varit visa inte din rädsla för någon. visst kan saker plåga själen nå otroligt men visa aldrig din svaghet! du kan få vem du vill, du kan göra som du vill. ta risken. kram

2008-10-08 - 17:58:58
Blogg: http://linnsofiaa.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

HÅLLER MED FELICE, "någon som vet mer än du" SÅ JÄVLA ÄGD !!!!!

2008-10-08 - 18:15:32
Skrivet av: Anonym

"någon som vet mer än du", hmm, vem kan det vara? svårt att veta, men antar att 95% som läser bloggen tror det är hans nya tjej, sofie. ni vet, fjortisen som tror hon är nå på backa ;)

2008-10-08 - 18:17:18
Skrivet av: Sara

självklart att hon skriver om han så som han beter sig, fastän hon inte har några känslor kvar för han så måste hon väl ändå skriva vad hon tycker är fel!

2008-10-08 - 18:19:43
Skrivet av: Sara

skit i han bara :P

2008-10-08 - 18:36:17
Blogg: http://sarastenbergs.blogg.se/
Skrivet av: "någon som vet mer än du"

jag tror de blev ett missförstånd, jag ville absolut inte verka otrevlig eller kaxig utan jag vet om att ni har typ bråkat en hel del och så och jag tycker du ska glömma honom bara, för för mig känns de som att du inte glömt han ! Men nu vet ju inte jag helt säkert! Men förlåt mig om du tog illa upp.

2008-10-09 - 19:10:05
Skrivet av: Orre

hmm popcorn å dipp, lät som en annorlunda blandning ;D

2008-10-10 - 18:57:57
Skrivet av: SOFIE LUNDGREN

någon som vet mer än du", hmm, vem kan det vara? svårt att veta, men antar att 95% som läser bloggen tror det är hans nya tjej, sofie. ni vet, fjortisen som tror hon är nå på backa ;)



yeah cooling! ofta jag slösar tid på att kommentera felice blogg, isånnafall skulle jag ju skriva att det var jag, jag är it anonym!

Ta reda på vem det är först innan du säger nått förfan.

2008-10-11 - 16:30:45

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0