follow through this?

Mysig kväll, med hårfixning thaimat och skratt.
Dock fick jag förvånande nyheter, och jag  måste
bara säga att jag rent utav hatar människor som snackar
skit och inte kan stå för sin egen åsikt. Jag är så jävla sur
att jag bara har lust att ställa dom mot väggen. Men vissa saker
kommer i mellan och jag kan bara inte. Men jag ska inte låta
det förstöra min kväll, nu ska jag gå och mysa med vovven.






Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

vart har du köpt dressen? snygg :)

2008-10-05 - 21:12:06
Skrivet av: Anonym

cool mjukisdress! :> söt hund:>

2008-10-06 - 09:57:34
Blogg: http://kristalmetropolis.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

oj så söt mjukisdress :) vars har du köpt den och fanns den i nån mer färg?

2008-10-07 - 23:07:14

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0