I dont regrent anything, i'm happy that it end up like this

Jag är less på att plugga, less på att stressa, less på allting just nu.
Det har varit en dåligt dag, fast lite till och från men mest dåligt.
Måste bli mer positiv, men det känns som att alla vaknade på fel sida idag.
Håller på att plugga på 1&2 världskriget och jag förstår ingenting, tänkte vila
mig lite vid datorn en stund. Nu ska jag återgå, önska mig lycka till.



Håller på att smaska med min blåbärskaka som jag bakade igår, och till
detta ett mjölkglas,MUMS!

Xoxo/F

Skrivet av: melissa

sv; tacl

2008-10-22 - 20:51:36
Blogg: http://melissablogg.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0