I love it

Det har varit en underbar dag, sitter just nu på internet cafét
på hotellet. dessvärre går det inte att ladda upp bilder. Men då får
ni se mer då jag kommer hem. Vi anlände kring 8 då vi sedan checkade
in,efter det gick vi och åt och jag åt någon sorts thaiwok. Efter det begav
vi oss till operan för att kolla på en danslektion, det var ganska långtråkigt
Men vi fick se guldsalen och en massa annat fint. Efter det var det dags för lunch
alla ville på max, så efter att dom varit där gick jag förbi mc donalds och köpte mat.
Nu är vi tillbaka för att göra oss i ordning för den kungliga operan ikväll, ska försöka fixa
detta med bilder!

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0