isn't he lovely, isn't he wonderful

Happy girl, till högsta grad. Jag har varit och shoppat idag
efter att vi besökt svenska balettskolan.Vi såg balett i 3timmar
och ja, jag höll på att dö den sista halvtimmen. Men jag fick med
mig en massa påsar på stan, och har spenderat tusenlappar.
Men det finns i morgon kvar också. Vi har varit och ätit i kungshallen
och nu ska vi ha tjejmys, vi har även varit och handlat en massa gott.
Så det blir ansiktsmask,girltalk och flåd. Det känns som att dagarna
går så snabbt, jag vill inte åka hem. Jag blir ledsen av tanken, jag älskar
stockholm. Och ja, snyggingar har man sett och träffat.




Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0