Måndag & lunch på stan med A

Det har varit en bra dag, har inte kunnat ladda upp dagens outfit
pågrund av problem med kameran. Men jag tror inte ni är så intresserade
av att se mig i min rosa mjukisdress. Kände mig på myshumör idag, på lunchen
gick jag och angelica och åt på röda lyktan pågrund av den oätliga maten i skolan.
Jag vet, jag är kräsen. Jag köpte även pärlor, och nu är tankarna mycket kring håret.
Jag har bestämt mig, så det blir en överraskning. Här är lite bilder:


Min rosa mysdress och min enormt fula peak mössa.
Behöver inhandla mig en ny.

Den enormt goda lunchen

Pärlor från glitter

Mattias, våran danspojk

Xoxo/F

Skrivet av: gabbi,

Tack så mkt din med Kram :)

2008-10-20 - 17:48:31
Blogg: http://staybronze.blogg.se/
Skrivet av: Dress Like a Princess

Ååh vilken mysig mysdress :)

2008-10-20 - 19:15:01
Blogg: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0