my feet hurts

Rubriken stämmer bra, det krampar i mina fötter efter 6 timmars
shopping. Tusenlappar har spenderats och påsar följt med hem.
På vägen hem gick jag förbi helmers och köpte med mig en kräftsallad
och nu sitter jag och äter den samtidigt som jag bloggar, den är hur god som
helst. Eller borde jag säga delicious kanske? ikväll ska vi på dansenshus
och se någon föreställning, Har även packat större del av min resväska och jag
fick kämpa för att få igen den. I morgon bär det hem, och jag blir så ledsen att
jag vill gråta. Det är bokstavligen U.N.D.E.R.B.A.R.T hära. Man måste helt enkelt
bara älska det.




Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0