One day you will wake up and realize that you miss me - T.S

Nu är jag redo för att fara, har klätt mig lite lätt i klänning och strumpbyxor.
Så nu är jag redo för en kväll med obestämt innehåll?


the script - tha man who cant be moved

James morrison - you give me something

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

hej ((= , du har alltid fina kläder fint hår och allting ! , läser din blogg varje dag , har gjort det jävligt länge nu ! haha , men ha det bra :D pusshej <3

2008-10-11 - 18:31:01
Blogg: http://linnearankvist.blogg.se/
Skrivet av: c

jag håller med den andra, du ser alltid så bra ut, fint hår och allt. och bra blogg har du också:)

2008-10-11 - 19:16:59

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0