where am i going?

Destination piteå här näst,trist tråkigt och förjävligt.
Vaknade iallafall med världens gulligaste sms. Så
det gjorde min dag lite iallafall, jag har kämpat för att
få igen resväskan. Var nästan tvungen att be om hjälp
men stark som jag är fixade jag det. Nu hade jag tänkt
gå och köpa lite Mc donalds mat innan jag åker, så jag
får smaka på dess delikata en sista gång. Men jag ska
defenitivt hit någon fler gång, och förhoppningsvis inom
kort. Vi pratade om att flytta hit några tjejer, det lät som en
bra idé va?

Bilder får ni när jag kommer hem, både från resan och mina
inköp. Har spenderat en stor summa pengar, och jag är så
enormt stolt över mig själv. Det kommer tina med vara:)

Xoxo/F

Skrivet av: Yun

OOHH M G!

shop girl;)

2008-10-05 - 19:58:16
Blogg: http://windowstar.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0