You make me feel like a princess

Det var en riktigt bra kväll igår, även fast jag var riktigt sliten efter den
underbara kvällen/natten (misstolka inte). I går var vi hemma hos mig
först och umgicks med folket som befann sig hära, alltså mamma hade
fest,men det var ändå grymt trevligt. Sen åkte vi till någon fest vid bryggargatan
och efter det gick vi hem till mattias i spöregnet. När vi varit där ett tag gick jag
och adam hem till mig och såg en film. Efter det kom mamma och emelie
hem med mat, och då var det dags för sängen sen. Mestadels av bilderna kommer
när jag åker till pappa. Men här är några iallafall:



Tina, min babe och söta liam.

Xoxo/F


Skrivet av: jennifer

hur länge ska du ha liam? Helena undrar...

2008-10-26 - 14:08:31
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0