Ännu en fjortisvideo

Var inne och kollade på youtube, och märkte att dom tagit bort den nyligt
gjorda fjortisvideon. Men till detta så har det kommit upp ännu en?
Vad är det för hobby till ett värdelöst försök att sänka en oskyldig människa
ni borde skämmas ni som gör sånt här!



Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Men om det är så dumt, kanske inte du behöver lägga upp dom här heller. Mer folk ser dem ju bara. Inget dumt menat, bara ett tips.

2008-09-28 - 17:45:19
Skrivet av: Sara

Fast jag tycker det är roligt gjort =D

Men den förra var bättre...

2008-09-28 - 17:50:44
Skrivet av: felice

jag förstår ditt tänkande, men andledningen att jag lägger upp videon är för att visa folk att dom inte borde bry sig. Visa att jag tycker det här är ett enormt fel att kränka människor som kanske ser ut eller posar på ett visst sätt. Det var i välmening och ingenting annat!

2008-09-28 - 18:30:50
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

okej, men då förstår jag^^

2008-09-28 - 20:17:45
Skrivet av: ;)

så grymt onödigt ! vissa vet fan inte hur man skaffar sig ett liv, ;s

2008-09-29 - 21:27:02
Blogg: http://jaaooo.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0