Be proud för tusan!

Jennifer länkade just denna film som hon hittat på youtube.
Och jag måste få det ur mig, vem lägger ut flera timmar på att söka
upp bilder på tjejer som ser bra ut samt sätter i hop den filmen lägger
in musikbakrunder och sånt dära. Slöseri med tid enligt mig, men jag har
bara en sak att säga alla er som är med i videon. Var stolta, ni är snygga
och dom är avundsjuka. Videon berör mig inte det minsta illa, det är mest
roligt och skrattretande. Istället för piteås fjortisar -08 så borde det stå
"Piteås snyggaste tjejer och killar, vi erkänner vi avundas er. "
Jag förstår inte syftet med att göra en video och skada oskyldiga människor
som kanske gillar att posera på ett visst sätt, alla är ju olika och man ska inte
sänka dom för det, snarare höja dom. Unikt är underbart.
Men här kan ni kolla på den



Jag är stolt över er som inte tar åt er av en sån här meningslös video.
Ni är för bra för att låta dom sänka er pågrund av avundsjuka.

Xoxo/F

Skrivet av: Frida

Jag håller fullständigt med dig Felice! Att man ens orkar göra något såntdär..

2008-09-20 - 18:34:39
Skrivet av: Anonym

en fråga bara, om du inte bryr dej om denna video? och om den inte berör dej det minsta? , då undrar jag bara varför du sitter å skriver värsta inlägget om själva filmen ?

2008-09-20 - 21:23:24
Skrivet av: terese

jag tar verkligen inte åt mig av att vara med, men lite smått irriterad blir man ju!

2008-09-20 - 21:52:48
Blogg: http://ttereselundgren.blogg.se/
Skrivet av: ???

Det roligast är ju att personen i fråga som gjort denna filmen garanterat inte känner er så pass bra att den kan avgöra om det är fjortisar eller inte. Jag tror den som skapade filmen har fått defenitionen av "fjortis" helt om bakfoten. För c.a 97% av dom som är med på bilderna är verkligen inte klassade som fjortisar.

2008-09-20 - 23:22:25
Skrivet av: Anonym

jag ska nu inte beklaga mig på dig som utger dig som "anonym" eftersom att jag själ gör det, men en sak, vadå värsta inlägget om själva filmen?, det var ungnefär bland det mest idiotiska jag hört? för det första så var det inte "värsta " inlägget, och för det andra så skrev hon inte att hon inte brydde sig om filmen,hon sa att hon inte var berörd, och det betyder att man inte tar åt sig,inte att man skiter fullständigt i filmen, och för det treje så får vell flickan skriva vad hon vill? det var ju faktiskt en vissdel som handlade om henne? hon var ju faktiskt delaktig och har vell då rätt att skriva/tycka vad hon vill om filmen fast änn att hon är oberörd?eller hur? jag tyckte det var riktigt bra skrivet, för det du skrev är sant! bra felice!

2008-09-21 - 12:13:02
Skrivet av: Linn

jag håller helt klart me. så jävla löjligt, har dom inget liv ?

2008-09-21 - 16:58:28
Skrivet av: Cecilia

Jag är inte personligen med i filmen ,Men jag vet några som är det.Och dom som har gjort filmen är inte lite patetiska som gör en film om vad dom tycker är fjortisar.Och nu får man tydligen inte klä sig eller vara på ett visst sätt för då blir man kallad fjortis , Tsss . Vad sägs om att skaffa sig ett liv?



Sjukt snygg/Bra blogg du har (:

2008-09-21 - 20:12:03
Blogg: http:// classykane.blogg.se/
Skrivet av: Josefine

Har själv fått en hel film gjord om mig utav några avundsjuka killar och jag tog verkligen åt mig, det var jättehemskt. sånt här beteende bevisar bara hur dåligt de som gjort filmen mår! Gillar din blogg :)

2008-09-21 - 20:52:00
Blogg: http://miraoliviajosefine.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Förstår bara inte att man orkar slösa tid på några tjejer/killar som påstås vara fjortisar, dom som gör filmen är ju helt värdelösa. Grym blogg föresten!

2008-09-22 - 18:28:39
Blogg: http://johannase.blogg.se/
Skrivet av: Luddstaaaah

En del tjejer är jäääävligt snygga , är verkligen killen med sminket max stenberg snygg? ;) adda min msn snälla! [email protected]

2008-10-05 - 19:43:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0