could i shine up your life?

Har funderat kring detta med att sprayduscha mig brun.
Solarium funkar, visst men det finns ju en risk till cancer också.
Så om man skulle överväga det lite, visst det kostar mer men jag tycker
det är värt det. Såg nu på isabellas blogg att hon hade varit och solduschat
och fått ett riktigt fint resultat så nu när jag åker till stockholm kanske jag bör prova
på detta?





Xoxo/F

Skrivet av: Yun

haha.., vadå du;)? fattar na:D

kolla på min blogg igen;)

2008-09-22 - 21:58:55
Blogg: http://windowstar.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

finns ju annars i piteå också, smartjävel

2008-09-22 - 22:05:21
Skrivet av: felice

jo men jag vill pröva på allt som är möjligt där borta vettu, och jo jag är en smartjävel=)

2008-09-22 - 22:59:34
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0