dax för skärpning?

Jo iallafall med städningen, vad hände med den pedantiska tjejen
som alltid hade det kliniskt rent och aldrig såg skymten av en dammtuss?
Har blivit riktigt slarvig, med saker på golvet obäddad säng och ingen ordning i
garderoben. Skärpning defenitivt, har slängt in allt i min walk in closet för att jag
hade bråttom och vi skulle få gäster. Så det har partajat här i kväll i tv-rummet höll
40+ arna till och i köket 15-20+ till. Men det har varit en riktigt mysig kväll.


now you're heart is always close to mine, vera 399;-

Haha, grymt lejd posé.Men iallafall har jag kört en facemask för att det behövdes
verkligen.

den bästa som finns, och sedan mitt rum i en enda stor röra.


Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0