God damn,you're beautiful to me, your everything

Har just kommit hem till pappa, slutade kvart i fem.
Sen åkte jag ner på stan med yun en snabbis.
På köksbordet när jag kommer hem ligger en hugoboss
handduk och lacoste sminkväska där. Tar med mig det till
stockholm då, snart åker jag och jag längtar sååååå mycket.
Ska packa det allra sista idag, och imorgon.


Musikarbete, jag sjunger sweet home alabama med resterande
tjejer.

Lick my toe

något för dig och mig T?


Ikväll ska jag och äta med mami på thaigarden, men nu ska jag först
packa lite. Måste även plugga ikväll,men ska försöka göra kvällen ganska
så tidigt ändå.

Xoxo/F

Skrivet av: tinaholic

HAHAHAHAHAHAH, JAG GARVAR SÖNDER

2008-09-29 - 17:41:42
Blogg: http://www.tinaho.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0