hanson - i will come to you

nu är jag hemma, sitter och sneglar lite lätt mot sängen som ser supermysig ut.
Så jag funderar på att tända lite ljus, göra ett spår med lugn favorit mys.
Lite lifehouse kanske, eller ron pope.. det är nog det allra bästa jag vet.
Speciellt efter nyheten jag fick veta idag, jag förstår inte hur man kan velat
göra någon så illa efter allt han har fått genomlida, men det verkar bara vara
jag som bryr mig dessvärre. Slut pratat om det, när jag var hos angelica
så hade vi riktigt girltalk,fixade naglarna och såg film.. riktigt mysigt.




cooosy song

Xoxo/F

Skrivet av: jonas lindström

flytta ihop me han då! jag tycker också de e hemskt

2008-09-23 - 09:05:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0