Hoping I would find true love,Along the broken road.I couldn't see how every sign pointed straight to You.

Jag kände direkt i morse att något var fel, redan igår kväll.
Nu har jag blivit sjuk och det är inte alls bra, jag måste fixa videoredovisningen.
Nu hänger min tid, på att höja mina betyg så att jag antingen kan gå
inredningsarkitekt linjen i stockholm eller musikal skolan i lund.
Gud vad jag hatar osäkerhet, speciellt när man inte vet vart man vill i livet.
Men här vill jag då defenitivt inte stanna kvar, här blir man ingenting.
Jag funderar starkt på att åka upp till alexander i gällivare i helgen,
men jag vill inte missa personalfesten på valdino eller att dansa i gallerian.
 Får be han pallra sig ner hit istället,nu ska jag ta mig en varm duch.



Jag hittade en sommarbild som gjorde mig riktigt glad, gud vad jag
hade roligt under pdol.

Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0