i dont want you in my life anymore

Vaknade för ca 30 minuter sen, och sedan har jag bara legat och latat mig.
Har knappt orkat kliva upp ur sängen,. nu gäller det att vila som attan innan
jag åker i stockholm jag tror att varje blogginlägg jag skriver innehåller om att
jag ska dit. Men det är nog för att jag är så himla glad över det, hade tänkt göra
mig nå käk men får se om jag orkar, måste iallafall på skolan och hämta saker
så att jag inte missar så mycket. Samt höra mig runt om min börs och min kalender.



glömde berätta att jag fixade mina naglar igår också, det kändes skönt att
få lite längd och manikyr. Btw, är det någon annan än jag som ser att min
hand är uppsvullen?

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0