I'm leaving you for the last time - duffy

Är taggad för kvällen, då jag ska umgås med tjejerna
har lite plockmat.Sjunga singstar och bara leva lös och
emma vännen, du vet att du är välkommen om du orkar sen!
I love you, bilder och sånt kommer såklart senare


Jag måste berätta en grymt roligt sak med, vi arbetar med
svenska författare i skolan och då har vi gjort en tv-show
med frågor om detta, det kommer blir superkul och filmen får
ni se senare.


Ankan,"moa martinsson" och emma.
Nu ska jag hem till mamsen och äta lunch, sen blir det att åka och handla!

Xoxo/F

Skrivet av: jennifer

Vilka blir det?: )

2008-09-13 - 12:23:13
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/
Skrivet av: angelica

du vet vad jag har sagt om det dära namnet -.-

2008-09-13 - 18:36:55
Blogg: http://angeliicalindstrom.blogg.se/
Skrivet av: Olivia.

Bor du inte hemma? :)

2008-09-13 - 23:44:40

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0