JAG FLIPPAR!

jag har tappat mitt liv, dvs. min börs och min kalender där
det står allt jag behöver veta.Stor puss belöning till den som
hittar den!


FLIPPENnNnNnnN

Xoxo/F

Skrivet av: Sara

Det är Brandy - Have You Ever, jätte dålig låt, men bra text :)

2008-09-29 - 17:55:07
Blogg: http://sarastenbergs.blogg.se/
Skrivet av: Elise

tror du inte att den som nu hittar den behåller den?, om du har otur så är de ju så! men du får hoppas på de bästa!

2008-09-30 - 09:47:35
Skrivet av: Anonym

den finns i datasalen, till min klass kom. haha tror dom snodde pengarna. men den är säkert kvar, kolla i cafeterian för hittegods

2008-09-30 - 13:57:27

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0