Måndag

Oj vilken dag det varit, och trött är jag också.
Började 08.10 då sedan lektionerna strömmade på.
Efter skolan gick jag ner på stan med yun vi mötte upp
mikael och julia.Vi gick sedan och åt middag på arbaillo
en showarama tagen blev det för min del, riktigt gott!
Nu ikväll ska jag klippa yun, och äta mörkchoklad samt
dricka min favorit loka.


Mina babes!



Jag provsmakade även sushi idag, och det var godare än väntat så när
jag åker till stockholm får jag dra med mig yun på något sushi ställe.
Nu ska jag och baby åka och köpa facemask inför mysplugget ikväll!

Xoxo/F

Skrivet av: Andersson

Var i piteå finns det sushi? :)

2008-09-08 - 21:11:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0