17 år i staden



Emma om You are a bitch with a brand new attitude.:
Hej jag ska slinga håret och vill ha ungefär samma färg som du har. :) Hur länge har du färgen i håret?
Jaha okej. Jag har haft två slingningar och haft i dem 45 min varje gång.


Fred  ([email protected]) om Say what you wanna say..:
Står du för att du äter gelatin?
Absolut. Det ser du väl?

Camilla om You are making this hard:
när har ni eran slutproduktion? :)
Jag vet inget exakt datum. Men ni kommer bli informerade när jag vet

Anonym om Ultimatum:
vars är dom köpa:D?
Dem är från stockholm.

anonym om Breakfast at tiffanys:
kom du in på mode och design?
Nä, jag kom in på media. Precis som jag ville:)

  coolisch om Your mine, and only mine.:
hon där i rosa kjol heter hon emmy?
Jo, snyggingen i rosa kjol heter emmy.

Xoxo/F


Skrivet av: Linn

vad är geltin? :o :)

2009-04-26 - 16:12:32
Skrivet av: höhö

oh nå stackars dig som ska gå media!

2009-04-27 - 11:31:42
Skrivet av: Anonym

Vad är gelatin? ;P

2009-04-27 - 19:09:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0