3 favourites for one girl

Nu ligger jag i sängen och ser någon action film på 6an.
Har även mitt idomin för att jag fått torra läppar, buhu.
Så tro inte att jag använder det för att jag tycker det är snyggt.
Har även mina älskade Corny och mitt vattenglas, perfect.
Nu saknas ett mysigt sällskap som kan krama en.





Xoxo/F

Skrivet av: Ln

Idomin hjälper inte ett skit när du har torra läppar, det torkar ut dom ännu mer, så använd försvarets hudsalva istället! Dem på apoteket sa det till mig och jag följer deras förslag, har själv mkt torra läppar på våren och vintern.

2009-04-02 - 16:49:30

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0