Amor vincit omina et nos cedamus amori.



Anonym om Jag är kär i.....:
vilken hemsida fann du dom på? =)
Dem är från monki. Googla det så hittar du hemsidan =)


beundrare om You can look into my eyes and pretend all you want, but I know your love is just a lie.:
har hört att du säljer kläder isåfall vars är bilderna? =)
Kolla i arkivet på "Mars" så hittar du två inlägg där. Och något till inlägg under detta jag skriver nu.


Amanda om With every special kiss..:
Jag tänkte höra om man vill köpa ett par skor men de visar sig att dom är förstora/försmå går de bra att skicka tillbaka dom då??
Jo, det går absolut. Men du står ju fortfarande för postförskotts avgiften och frakt :)


Anna om There's an answer if you reach into your soul.:
Hej!
Vad har du för stl på din skinjacka? Jag är en stl större än dig och vet inte om jag ska ta 36 eller 38. Visst har du 34? är den stor eller liten på dig? tack på förhand.
Jag har storlek 34 på min. Och den sitter perfekt. Den är bra längd i armarna med.


Yours truly/Modeisdelicious



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0