Att inte ta någon skit!



Anonym om I couldn't be anything else than scared.:
jag tycker du är en stark tjej som inte tar åt dig av all skit du får! tycker du att det brukar kännas som om många hackar på småsaker och kommenterar elaka saker just för att det är dig det handlar om? alltså att dom kommenterar saker som dom antagligen inte skulle ha kommenterat ifall det var på någon annans blogg.. som att folk letar fel på just dig för att ha något att hacka på?

Jo, jag är inte det minsta osäker på att folk klagar för att det är just jag.
Så har det alltid varit och kommer alltid vara. Eftersom jag är stark, självsäker
och låter ingen trycka ner mig så retar det folk. Det retar dem att jag inte är lika
osäkra som dem. Och genom att vara den osäkra individen så brukar man oftast
"hoppa" på andra för att själv känna sig större. Som att man "lyckats" med
 någonting annat än sig själv. Jag vet att jag är speciellt utvald men saken
 är den att det inte rör mig i ryggen." Det som inte dödar, härdar".
Jag blir bara starkare för varje strid. Och  det har jag dem som försöker
trycka ner mig att tacka.
Jag har en sak att säga till alla er tjejer och killar, Ta ingen skit!

Yours truly/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0