back in the days



Anonym om Pictures of truth:
Varför inte ta tag i ryktet och ställ dem som spritid rykten eller dem som snackar skit mot väggen? ställ dom mot väggen och visa vart skåpet ska stå, tror prsonligen att det ger väldigt lite av att skriva det på bloggen. visa alla att du faktiskt står för den du är ist för att bara skriva de tror det skulle göra saker o ting lite bättre.
Det ska jag absolut göra. Men att istället för att gå till attack så börjar jag på en lugn nivå. Och
om inte dem personerna uppfattat att det dom håller på med verkligen är fel så kommer jag ställa dem mot 
väggen, tro mig.

  Anonym om single ladies:
Men kom du in på den linie du valde? Och vilken valde du?
Jag kom in på den linje jag valde. Och det var media.

  Fuck that ! om Pictures of truth:
haha vem tror du att du är ? Som att nån ens bryr sig EGENTLIGEN om dig? Det har jag svårt att tro. De är så kul å läsa här eftersom att du verkar tro att du är lika stor som andra stora bloggar. "Keep up the good work" tjejen, de kommer SÄKERT gå bra för dig och du kommer SÄKERT tjäna stora pengar på den här bloggen. haha...
Jag tror inte att jag är någon utan jag vet vem jag är. Jag vet att folk bryr sig för annars skulle dem aldrig snacka.
Och vem är du som kommer med en anonym kommentar och skriver någon kommentar som en annan besserwiesser?
Försök att arbeta upp din fingermotorik så att inte fingrarna sladdar runt på tangenbordet som någon annan
isbana, puss anonym. I'm gonna keep up the good work, only for you ;)


höhö om 17 år i staden:
oh nå stackars dig som ska gå media!
Varför skulle det vara stackars mig?

Xoxo/F


Skrivet av: jocke

ee du det är inte jag som startat ryktet jag vet inte ens om jag har gjort nogot så skyll inge på mig !

2009-04-27 - 16:53:02

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0