Din jävla stolthet är jag less nu.

Hola babes!
Nu har jag kommit in från en hektisk dag.
Vi har haft lektioner som vanligt och sedan till lunch
gick jag och 4 kompisar och åt på röda lyktan.
Eter skolan gick även jag och Maria på stan för att
hon skulle köpa en plattång och mineral foundation.
Jag inhandlade mig en pälsväst från cubus och
en vit body från GT (bilder får ni se i nästa inlägg).
Kring 5 tiden kom A och gick med oss också. Nu till
middag var vi sjukt lata, så vi gick till max och åt. Men
gott var det.

Dagens outfit;



Mats gjorde mig en fin teckning och sedan förstörde martin den :(

Konstnären

M&M



Söta maria och mattias

Jonteboy

Minimål


Sen gick vi till coop.

Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0