Don't act like you don't know me. It's still me I never changed.

Nu är jag back on track. Jag har varit och fikat med louise, mamma och
några fler och sedan tröstshoppat lite. Det jag fick med mig hem var
ett linne med fransar, bikini och underkläder. Sedan åkte jag och pappa
och hämtade mina balklänningar i norrfjärden, den vita var UNDERBAR.
Jag känner mig som en prinsessa, eller askungen rättare sagt?


Dagens lunch beståendes av, fläskkotlett, stekt potatis och sås till detta.

Påskbakelse jag fick av louise.

Linne med fransar

Söt vit bikini

Underkläder som var sjukt söta på,.



Fossingar

Klänningarna får ni se i nästa inlägg.

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0