Everyday I love you.

Buenos Dias alla bloggläsare!
Vilket betyder godmorgon. Jag tycker att
jag gjort bra i från mig dom senaste dagarna
som vaknat ca. halv 10. Fysjutton så skönt. Ingen
ångest har man heller. Dvs, ångesten som kommer
när man vaknar klockan 4, ser att det är mörkt och får
sedan veta att solen varit fram. Nu skiner solen hos
mig och Jag har några pluss för dagen. Dock kommer
nog listan utökas en aning.

+ Angelica åker hem från Gbg, kommer dock hem imorgon.
+ Jag ska skaffa mitt privatkonto, ett legitimation och ett nytt bankkort.
+ Det är fint väder
+ Vi är lediga
+ Pappa fyller år, vilket betyder..... FIKA!
+ Jag ska städa mitt rum, rensa ut för allra sista gången.
(Ja, jag tycker det är kul att städa.)



Morgonrocks-tjejen.

Min packning igår. En resväska, en bag, en fet handväska och en påse..
hur lyckas man egentligen packa på sig så mycket på en vecka?

Xoxo/F



Skrivet av: angelica

Att jag kommer hem är ett STORT +. Haha;)

2009-04-14 - 11:26:37
Blogg: http://allaboutangie.blogg.se/
Skrivet av: Klara

Hejsan.

Kika gärna in på min blogg och tyck till om vilka skor du tycker är snyggast :).



Kram/K*

2009-04-14 - 13:05:11
Blogg: http://klaraaaaaaaaa.devote.se
Skrivet av: Anonym

Läs min blogg och hjälp mig gärna... Du förstår med vad när du läser där^^

2009-04-14 - 14:54:46
Blogg: http://minjohan.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0