I couldn't be anything else than scared.

Har just helt och håller glömt blogga om dagen så det kommer nu.
Lite sent dock, men ändå. Dagen har varit fartfylld med olika saker
hit och dit. Slutproduktionsträningen är riktigt roligt och jag älskar när
lärarna ger en eget ansvar. Det får en att känna sig så vuxen och
ansvarfull, haha.




Jag fick tillbaka min inlämning i engelskan, vart helt-okej-nöjd med ett VG




Lite av mig, Mattias och Julia.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

jag tycker du är en stark tjej som inte tar åt dig av all skit du får! tycker du att det brukar kännas som om många hackar på småsaker och kommenterar elaka saker just för att det är dig det handlar om? alltså att dom kommenterar saker som dom antagligen inte skulle ha kommenterat ifall det var på någon annans blogg.. som att folk letar fel på just dig för att ha något att hacka på?

2009-04-08 - 23:04:38
Skrivet av: Yun

aww söte Mattias;)

2009-04-11 - 00:25:29

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0