I hate what you did to me.

Heeeyyy godisar!
Nu är jag äntligen hemma från en hård dag på jobbet.
Gårdagen var riktigt lyckad. Vi var på fest hos fredrik där
folk dök upp eftersom och sedan var vi riktigt många.
När dem gick ut på krogen mötte jag och Angelica upp
johan. Vi gick sedan hem till mig och umgicks, drack vin
och sjöng en aning ( jag och johan sjöng). Haha. Vid
två tiden gick angelica hem och jag och johan gick och åt
på max med Mamma och hennes johan.





Angie hos fredrik



Xoxo/F

Skrivet av: Angie

Jag hade en super trevlig kväll Felice, Tack!:)

2009-04-18 - 17:00:43
Blogg: http://allaboutangie.blogg.se/
Skrivet av: julia, :)

hej :) jag läser din blogg dag som natt och jag ääääääälskar den, heheh pussss/julia. :)

2009-04-18 - 19:26:22
Blogg: http://jjuliali.blogg.se/
Skrivet av: EN SHOPPAHOLIC

Asså måste bara få säga vilken superbra blogg!

Läser din blogg varje dag , alltid lika kul att få kolla vad som är mode nu eller vad som kan bli! :) jag tycker att folk som inte vet något om dig ska inte kommentera något dåligt om dig!

själv så beundrar dig , för jag tycker det är jättbra gjort eftersom då vågar säga vad DU tycker och tar absolut ingen SKIT!

Fortsätt i samma stil , för det här är då den bästa bloggen som finns!!!!



PS! när du berättar din Outfit kan du väl säga vilken affär man kan köpa kläderna/skorna?

Skulle vara superbra! eftersom jag tror många skulle uppskatta det! ;)

2009-04-18 - 21:51:31
Skrivet av: EN MODE LOVER´S! :)

Hej, letar efter jättesnygga sommarskor , har du några bra tips? skulle vara jättebra iaf (:

Och så skulle jag vilja veta vars du har köpt dina vita skor som du hade på din nästa sista bild i det här inlägget? är ute efter ett par sånna skor skulle vara jättebra om jag fick svar också! :)

PS! Tack för en jättebra och driven blogg!

Perfekt för vi som älskar mode och shopping!

Och jag tycker verkligen att det är härligt att du vågar stå på dig , och tar ingen skit från någon!

Superbra gjort =) , som sagt håller med kommentaren "EN SHOPPAHOLIC"

Som sagt och kan säga det 100 gånger mer, jag älskar din blogg!!! :)





2009-04-20 - 17:20:40

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0