I know your fears and you know mine, We've had our doubts but now we're fine.

Nu är jag äntligen redo. Redo för dess okända att öppna
kammaren till ett mer rättvist liv och sedan en mer ärlig yta.
När är det dags för mig att sluta vara rädd för verkligheten?
Rädd för något så okänt med samtidigt så vanligt. Dagar efter
dagar har jag spekulerat kring ett och samma tillfälle, kring en
och samma stund. Och kring det enda specifika ordet som
avslutade ett krig. Kriget i kärlekens land. Jag låter någon som
inte längre tillhör en del av min vardag påverka min livssituation
och är inte det orättvist? Orättvist mot mig som inte orsakat några
problem eller fel i denna saga. Verkligheten har inga sagor utan
problem, men jag tror på lyckliga slut.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0