I need you, need you here.

Hej godingar!
Dagen har varit, ja.. både bra och dålig. Skolbion var bra och man tog lärdom
 av filmen vi såg. Någonting jag tycker var jättejobbigt att göra idag var när jag
 verkligen kände att jag var tvungen att erkänna min svaghet och vad som gjort
mig  frånvarande. Hur mycket  jag än vill så vägrar det ge sig av.
 Kan jag vara orsaken till problemet eller är jag bara för blind för att inse
att vi lever i en grym värld? Det är lättare att skriva i gåtor än att verkligen
 namnge problemet med enkla ochöppna ord. 
Jag förstår, det är allt som räknas.


Jag lånade dem pearl. Jag glömde mina hos mami. Love!


Nu ska jag laga middag och sedan begrava mig i läxböckerna.
Jag är ensam hemma så gör mig company, you know what to do.
Slå mitt nummer bara;) hehe.

Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0