I'm not calling for a second chance, I'm screaming at the top of my voice.Give me reason but don't give me choice, 'Cause I'll just make the same mistake again.

Hej, nu är jag faktiskt hemma. Förvånansvärt tidigt för att vara mig.
Det har varit en supermysig kväll som började på pentryt med
S och B. Jag tog den traditionella maträtten, 4 små rätter.
Lite mix och sådant gillar jag. Efter det gick vi hem till Fanny
där det var endel människor. Jag drack någon drink, vi spelade
lite frågespel och lyssnade på musik. Kan jag kalla det mys-fest
kanske? Det har varit en bra kväll helt enkelt.




Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0