Kan man ha mera otur?

Hej!
Självklart skulle min lycka vända till olycka. Efter att jag varit på subland
skulle jag köra hem. Just innan jag skulle svänga in på gården så bromsar
jag lite hastigt och självklart skulle rullgruset vara där och orsaka en moppekrasch.
Moppen faller då över mig och jag fastnar med benet under. Nu kan jag inte gå
och sitter och väntar på mina kryckor, bra felice!




min analys

middag, eftersom papi inte är hemma.


Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

Så jävla ägd. Hoppas valborg går åt helvete för dig ;D

2009-04-29 - 19:59:18
Skrivet av: camilla

Otur, klarar du dig till slutproduktionen? skulle inte vara kul att missa den. den är en stor grej, och MYCKET kul! :) lycka till!

2009-04-29 - 20:27:22
Blogg: http://camillaaleniuus.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

haha du kan inte vara bra på att köra moppe. ägd

2009-04-30 - 16:25:05

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0