Läsarfråga

Nu tänkte jag ha en fråga till er läsare om hur eran
dröm kille/tjej ser ut?



Min drömkille är lång, välbyggd och har mörka drag. Men han ska sedan
vara självsäker omtänksam och snäll. Lite movie-prins drömmar tror jag det
är från mitt håll, hehe... Men drömma kan man alltid göra!

En kille som denna kanske? Framgångsrik, handsome
och läcker body.

Yours truly / Modeisdelicious

Skrivet av: Anonym

christiano ronaldo =)eller hur de nu stavas :P

2009-04-07 - 16:07:25
Skrivet av: Alexandra

Har redan världens bästa kille och så som han är, är perfekt!

2009-04-07 - 16:15:27
Blogg: http://alexxandrastrandberg.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Lång, senig, vackra ögon, fina käklinjer, lagom långt hår så man kan gömma fingrarna i det, snäll, mysig, någon man kan vara sig själv med.

2009-04-07 - 17:02:42
Skrivet av: Anonym

en mysig grabb. don´t think about the outside, the inside is the best!

2009-04-07 - 17:27:32
Skrivet av: :)

rolig,SNYGG och ödmjuk såklart:)

2009-04-07 - 20:46:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0