Läsarfrågor



Erika om Träning och sol:
vars tränar du ? =)

Just nu tränar jag på min pappas jobb. Men i veckan ska jag köpa mig ett
träningskort på korpen.


Anonym om Dålig uppdatering:
Vem längst till vänster?
Det är Emelie Nyberg, en jävligt het brud. He-he-he.


  Anonym om Uh La la la, one time. I love you baby.:
vars har du köpt plånboken? :) snälla svara!
Jag fick den av Lotti. Men den är från Glitter.


Pernilla om Blame it on me:
Vet du om det ska bli nå niornas bal i år (Piteå självfallet)? Är det möjligen den klänningen du ska ha till balen? :)
Det förmodar jag eftersom det varit alla andra år. Och Ja, då är det den klänningen jag ska ha:)


Anonym om Blame it on me:
du vet väl att vitt är oskuldens färg?
Nej, men tack för att du informerade mig om det. Kändes värt att veta (not).

Yours truly/ Modeisdelicious


Skrivet av: Erika

kan du inte ta bort min email ? ;) hehe

2009-04-13 - 16:31:16
Blogg: http://erikavikstrom.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0