Ny på MSN-stadiet

Pappa har just skaffat sig msn och såhär
löd en konversation av oss:


Äsch, det syntes inte.
Men han sa iallafall:

Niklas J säger:

jag får upp en ny ruta för var och en kan inte alla vara på samma ruta

Modeisdelicious.blogg.se säger:

Haha,

Modeisdelicious.blogg.se säger:

men tryck inte ner min och emelies ruta

Modeisdelicious.blogg.se säger:

så då kommer det inte upp nya

Niklas J säger:
Ok

Haha, jag fick mig verkligen ett gott skratt.

Xoxo/F


Skrivet av: Sarah

Och jag tyckte jag var otaktisk när jag lärde min morsa hur man sms:ar :)

2009-04-03 - 16:11:25
Skrivet av: ++++++

vad heter din pappa?

2009-04-03 - 23:00:20

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0