Run it


Från din vän B om Together on, and on again.:
åh va de kul att vara på stan F? xoxo B
Men totally fun. Paparazzi sprang efter mig. Aldrig får man vara ifred då man är känd.
Xoxo, i know you love me.

:) om En trappa ner.:
Jag ska eventuellt dit, men en fråga :) Vad tycker du är en bra discooutfit? :)
Eftersom det blir ganska varmt så fungerar ju, shorts, strumpbyxor/tights och ett linne.
Eller så en klänning och strumpbyxor. Jag råder dig att inte bära tischa eller långärmad.


my om Together on, and on again.:
Jag tycker du ska spara dina pengar och köpa en bra digitalkamera istället. Skulle göra din blogg så mycket bättre med bilder som går att tyda än suddiga mobilbilder.
Jag har en digitalkamera. Tycker det är lindrigare med mobilkamera. Men jag ska försöka bättra mig :)

JONNA  ([email protected]) om New things to wear.:
finns kavajen kvar? :D
Nej, tyvärr.

Anonym om Just for now....:
ehe, du är ju inte snygg
ehe, inte du heller.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Boden kommer och sjunger på "en trappa ner" ; D heh

2009-04-23 - 20:26:16
Skrivet av: Anonym

Jag tycker du ska ha nått glittrigt eftersom det är glitter tema ;P

2009-04-23 - 21:47:10
Skrivet av: Anonym

ehe, du vet inte vem jag är eller hur jag ser ut

LAMT

2009-04-24 - 12:46:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0