Som carrie i sex and the city.

Godmorgon!
Klockan är 13.40 just när jag skriver det hära och jag känner
mig lika trött som när jag la mig ner. Om någon har sett
sex and the city filmen så känner jag mig som carrie gjorde.
Även fast hon sover hela tiden så är hon trött, skärpning.
Ikväll blir det ändringar på det. Jag kan berätta att jag fick
ett gulligt telefonsamtal av en full kille som jag känner.
Han påstod att han saknade mig, och ville vara med mig.. haha.
Ska det gå att ordna eller?





Xoxo/F



Skrivet av: Anonym

Vem var den dära "fulla" killen du prata med? ;)

2009-04-17 - 15:06:30

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0