The dream, help me to remember..

Nu har jag anlänt till pappas place aka. party placet, hehe.
Hade faktiskt tänkt börja packa upp min väska, städa och sedan
bosätta mig i min sköna säng. Jobbig skola väntar faktiskt imorgon
och ett icke efterlängtat prov i svenska. Jag har fobi för prov. Inlämningar
osv, saker man får göra själv är sjukt kul. Men nej, prov och minne är ingenting
för mig helt enkelt.





Min egna betjänt som bär väskorna, hehe

Jag har en resväska, två bags och en handväska..

Fick denna på flygplatsen, min väska vägde 23kg.

Xoxo/F

Skrivet av: Linna

gud vilken söt hund =)

2009-04-06 - 23:28:17
Blogg: http://linnnas.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0