There's an answer if you reach into your soul.

Godmorgon!
Imorse vaknade jag med jätteont i magen och det beror no
på nattens dröm. Och sedan att stiga upp och känna
lukten "hemma" och sedan inse att jag faktiskt ska
flytta härifrån. Nu ska jag iväg och dansa....



Xoxo/F

Skrivet av: Anna

Hej!

Vad har du för stl på din skinjacka? Jag är en stl större än dig och vet inte om jag ska ta 36 eller 38. Visst har du 34? är den stor eller liten på dig? tack på förhand.

2009-04-06 - 12:45:49
Skrivet av: Marielle

Hej! :)

Frågestund på min blogg ikväll! Avslutas vid midnatt.

Puss /Marielle

2009-04-06 - 17:03:58
Blogg: http://marielllle.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0