There's nothing else you can say..



Sömmerskan om Your mine, and only mine.:
Nästa gång jag kommer till er fixar jag till resten av kjolen så att den håller sig kort :)
Perfekt :)

Anonym om Your mine, and only mine.:
varför har du suddat ut en tjej på varje bild som hon är med på?:p
För att hon inte ville vara med?

Anonym om Det snurrar i min skalle, yes!:
Den dära kjolen hade du på nyårsafton med ett sidenband under bysten
Så sant som det är sagt.

karin om Natt-damp:
haha, jag började fundera lite när du verkade bli lite arg på mig :)
Nejdå.. det var ett skämt bara=)

Xoxo/F 


Skrivet av: anonym

hur många läsare har du per dag?:D

2009-04-26 - 02:07:58

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0