This is a start of something new.

Godmorgon, eller goddag kanske jag bör säga?
Pappa väckte mig kring tolv och då åkte vi iväg och
tränade på hans jobb, jag tog mig även en välbehövlig
solstund. Började ju likna en död människa där ett tag.






Någon mer än jag som är ganska less på snön?

Xoxo/F

Skrivet av: Desiree

Jo, just då det började bli vår. Hade tagit fram skinnjackan och allt, men nu blire fan tillbaka till dunjackan igen.

2009-04-11 - 15:18:44
Skrivet av: Fred

du gör mig varm i magen...

2009-04-11 - 17:36:06
Skrivet av: Anonym

fullt normalt att ta kort på sin pussy!

2009-04-11 - 18:54:06
Skrivet av: angelica

jag är less på snön jag med. Men det är ju tur att där jag är just nu är det ingen snö alls!:)

2009-04-11 - 20:21:06
Blogg: http://allaboutangie.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0