Together on, and on again.

Halloj!
Nu är jag äntligen hemma efter en mysig dag på stan med S.
Vi träffade sedan upp A som fick sluta lite tidigare från sin praktik.
Jag shoppade en hel del och sedan blev det lunch på thaigarden.
Ikväll ska jag plugga eftersom jag har prov. Sedan göra ett hemligt
projekt, you know what S ;)


jag fick post;)

4 små rätter.

Snygging

strumpbyxor, välbehövligt.

slingning

puder

maskara

läppglans

Hippieband

vitt tublinne.

Sjukt läckra höga shorts. (Snyggare på.)

Xoxo/F

Skrivet av: Från din vän B

åh va de kul att vara på stan F? xoxo B

2009-04-23 - 18:36:49
Skrivet av: my

Jag tycker du ska spara dina pengar och köpa en bra digitalkamera istället. Skulle göra din blogg så mycket bättre med bilder som går att tyda än suddiga mobilbilder.

2009-04-23 - 18:41:36
Skrivet av: hej

totally agree

2009-04-23 - 18:59:19
Skrivet av: elin

vars har du köpt det sjukt läckra shortsen? :)

2009-04-23 - 22:02:17
Skrivet av: elina

åh, oriflame har ju superbra smink! vart hittar du det ute på stan? :)

2009-04-23 - 22:29:21

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0