Träning och sol

Nu har jag kommit hem från en liten resa med pappa.
Vi har varit på hans jobb, solat och tränat. Efter det åkte
vi förbi mina kusiner och hälsade på. Och efter det en sväng
förbi Ica kvantum för att köpa en glass och tidningen.
Nu ska jag lägga mig på altanen och steka.





Den näst bästa saken på hela stället. Kaffemaskinen (Y)

Papi



Xoxo/F

Skrivet av: Isa is the shiet

jag fattar inte,du skriver tex. inte vars han jobbar. Jobbar han på ett gym, ett solarium? du gör reklam för din blogg men du Låter Ingen få Veta något??! i'm so sick of it, btw, you know you love me xoxo Isa

2009-04-13 - 13:44:31
Skrivet av: Erika

vars tränar du ? =)

2009-04-13 - 14:31:39
Blogg: http://erikavikstrom.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0