Underbar känsla.

Vill ni veta en underbar sak? Jo, klart ni vill.
Ända sen jag och S satt på thaigarden och pratade
har det pirrat i min mage hela dagen. Och det gör det fortfarande.
Jag vet inte vad det är, men samtidigt som det är skönt pirr så är det
jobbigt. Strange feeling. Nu är det SATC för min del, sen natti, natti.



en till bild på mitt hår.

Dock bör jag skaffa mig nytt löshår.

Xoxo/F

Skrivet av: jessica

du behöver inget löshår!

2009-04-24 - 08:22:01
Skrivet av: agnetha

Hur kan du påstå att det där är ditt hår när du har löshår? :S:'S:/ patetiskt!

2009-04-24 - 12:28:45
Skrivet av: Carolina

Vad fint hår du har :-)

2009-04-24 - 14:37:32
Skrivet av: Sissi

det blev jättefint! =)

2009-04-24 - 18:46:04
Blogg: http://enligtsissi.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0